Een variant op mijn eerder ingezonden voorstel. Zonder het beeldmerk dat in het logo is verwerkt, wel is de typerende g toegepast.Het beeldmerk kan altijd nog als huisstijl element gebruikt worden uiteraard.
Dit voorstel komt naar aanleiding van de wens voor een illy achtig logo. D.w.z. een logo zonder beeldmerk maar dat wel herkenbaar is zonder dat het alleen wat letters zijn.
Logo van Goor Consultancy
- Wedstrijd van: markvangoor
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 24-08-2009
Datum einde: 07-09-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


De tekst kan eventueel ook helemaal in 1 kleur. De grote g zorgt voor genoeg scheiding tussen woorden van en Goor.

De nadruk bij dit logo ligt op het beeldmerk. Het is niet altijd nodig een beeldmerk te maken met een betekenis. De G van Goor is een stijlvolle letter die we eenvoudig als beeldmerk kunnen inzetten. Het beeldmerk is ook geschikt om los van de rest van het logo toe te passen.
Twee voorstellen voor wat betreft kleur, 1x strak blauw en 1x met een soort houtstructuur. Kleuren zijn uiteraard eenvoudig te wijzigen.