Geen commentaar
Logo & verpakkings design LimoZin
- Wedstrijd van: Marco Boone
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 05-08-2013
Datum einde: 19-08-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Een duidelijke verbetering t.o.v. vorige variant. Het is een strak en ietswat afstandelijk design. Voor nu is het prima. Wacht de andere ontwerpen af.

Geen commentaar
Door de dubbele lijnen wordt het design klassieker. Dat is volgens mij ook uw bedoeling. Dit is niet een richting die mij aanspreekt. Uw vorige voorstel vond ik beter

Geen commentaar
Mooi strak ontwerp. Ik vind het lettertype voor limozin niet zo mooi. Erg hoekig. Je hebt de fless nu ingekleurd. Dat is voor ons helaas geen haalbare kaart. Kun je een voorstel uitwerken met witte flessen. De drankjes zijn een beetje troebel. De smaken zijn; aarbei, sinaasappel en limoen. De smaakomschrijving is erg goed gevonden