Logo & verpakkings design LimoZin

Datum start: 05-08-2013

Datum einde: 19-08-2013

Totaal budget: € 299.00
Nieuwste inzending
Book cover
Brandbrains

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Logo & etiketdesign

Bij de grote softdrink merken is het logo (design) eigenlijk ook gelijk het ontwerp is van de etiketten. Het logo is gewoon zo groot en dominant, dat dit het totaal verpakkingsontwerp is (zie bijlagen). Ik denk dat het goed is om deze opzet te volgen en dus gelijk met het logo naar het verpakkingsontwerp te kijken en de ontwerpen gelijk op de verpakkingen te projecteren voor een goed overall beeld. Ik de bijlage heb ik de flesverpakkingen + afmetingen toegevoegd. Dus de vraag is of jij die uitgangspunten zou willen gaan gebruiken. Tuurlijk ga ik dat logo ook los gebruiken, maar het belangrijkst is de presentatie op de verpakking. De meeste verpakkingen zijn ook wel erg clean, waarbij idd het logo de meeste attentie trekt.

• Formaat etiket: 216 x 68 mm
• Diameter fles: 60 mm
• Hoogte fles (tot onder dop) 193 mm
• Bedrukking: FC + max 2x PMS

Briefing
1. Ontwerp een logo geïntegreerd met etiket design
2. Laat zien hoe tussen de smaken te differentiëren (voldoende onderscheid en toch 1 merk uitstraling)
3. Logo moet ook los van etiket design te gebruiken zijn

Kleur product
De dranken hebben de kleur van de vrucht. I.v.m. bv Spa Fruit is LimoZin een beetje troebel. Hierdoor is het onderscheidend en geeft daarnaast het gevoel dat er echt vruchtensap in zit.


Deliverable:
• Voorstellen ook uitwerken op fles (zie bijlage)
• Open ai bestanden en JPG van logo (los)
• Open ai bestanden en JPG van 3 varianten etiketten

Bedrijfsomschrijving


Wij zijn een bedrijf in oprichting. Onder de naam LimoZin gaan wij een aantal verantwoorde frisdranken introduceren. Frisdranken met echte vruchtensap, waaraan geen suikers of kleurstoffen meer worden toegevoegd. Wij doen dus ook niet mee aan de trend van low or no calorieën. Nee wij gaan voor eerlijke, echt lekkere dorstlessers.

Doelgroep


Fruit waters zijn producten voor mensen, en meer dan gemiddeld vrouw, die op zoek zijn naar een lekker dorstlessend drankje dat verantwoord is en niet teveel calorieën bevat en toch ook gezond is.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


• Opvallen in het schap (Supermarkt en horeca)
• Meer frisdrank dan vruchtensap
• Voldoende onderscheid tussen smaken, maar toch 1 duidelijke merkuitstraling

Designer: Vision Vision
logo-vision-Oul5Ho8W

VisionVision

Hierbij, een paar andere lettertype.

Marco BooneMarco Boone

Links onder spreekt mij het meest aan. Is ook het beste leesbaar

VisionVision

uiteraard, wij kunnen nog alles aanpassen.
na het wedstrijd kan ook!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-vision-N3nusAyW

Geen commentaar

VisionVision

Hierbij het Logo los van de verpakking.
ik vind jammer dat uw de lettertype niet zo goed vind! Persoonlijk vind ik het wel verfrissend, met een soort water gevoel. Ik dacht, toch nog los laten zien:)

MVG
Roy
VisionStudio

Marco BooneMarco Boone

Is nog wat kaal, heb het gevoel dat er nog wat elementen aan toegevoegd moeten worden

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-vision-sYHFkrcO

Geen commentaar

VisionVision

Nog een voorstel.
all mijn ontwerpen kunnen nog aangepast worden, ook na het wedstrijd.

Ben benieuwd naar uw feedback!
Met vriendelijke groet,

VisionStudio7@hotmail.com

Marco BooneMarco Boone

Ontwerp ziet er heel premium uit. Daarmee heel erg onderscheidend. Ik vind het zelf erg mooi. De typografie van het logo mag van mij nog iets strakker. Daarnaast zou ik willen zien hoe dit logo los van de verpakking eruit komt te zien

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-vision-AAJOwoyW

VisionVision

Hierbij een nieuw voorstel voor uw logo!
vindt u nu het logo genoeg uitspatten?
welke optie bevalt u het best? een achtergronden kleur? of 3 verschillenden?

MVG

VISIONSTUDIO

Marco BooneMarco Boone

Is beter, mag nog meer contrast hebben. Besef dat de verpakking + logo de belangrijkste communicatievorm is in het schap en veel concurrentie heeft. Opvallen is key

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-vision-Ftc7awJk

Geen commentaar

Marco BooneMarco Boone

Krachtig en fris ontwerp. De naam Limozin mag meer eruit knallen. Wat ik minder vind is de limozine. Ik snap het wel, maar vind het daardoor te lollig worden. De drankjes zijn een beetje troebel, kun je dat in je uitwerken ook zo laten zien? Tnx

VisionVision

Dank je wel voor reactie.
ik ga nu aan de slag.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-vision-vV7H2zSa

VisionVision

Beste opdrachtgever,

Hierbij mijn voorstel voor uw logo en verpakking.
Ben benieuwd naar uw feedback!
Met vriendelijke groet,

VisionStudio

VisionVision

Heeft u deze design wel gezien?!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.