Logo & verpakkings design LimoZin

Datum start: 05-08-2013

Datum einde: 19-08-2013

Totaal budget: € 299.00
Nieuwste inzending
Book cover
Brandbrains

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Logo & etiketdesign

Bij de grote softdrink merken is het logo (design) eigenlijk ook gelijk het ontwerp is van de etiketten. Het logo is gewoon zo groot en dominant, dat dit het totaal verpakkingsontwerp is (zie bijlagen). Ik denk dat het goed is om deze opzet te volgen en dus gelijk met het logo naar het verpakkingsontwerp te kijken en de ontwerpen gelijk op de verpakkingen te projecteren voor een goed overall beeld. Ik de bijlage heb ik de flesverpakkingen + afmetingen toegevoegd. Dus de vraag is of jij die uitgangspunten zou willen gaan gebruiken. Tuurlijk ga ik dat logo ook los gebruiken, maar het belangrijkst is de presentatie op de verpakking. De meeste verpakkingen zijn ook wel erg clean, waarbij idd het logo de meeste attentie trekt.

• Formaat etiket: 216 x 68 mm
• Diameter fles: 60 mm
• Hoogte fles (tot onder dop) 193 mm
• Bedrukking: FC + max 2x PMS

Briefing
1. Ontwerp een logo geïntegreerd met etiket design
2. Laat zien hoe tussen de smaken te differentiëren (voldoende onderscheid en toch 1 merk uitstraling)
3. Logo moet ook los van etiket design te gebruiken zijn

Kleur product
De dranken hebben de kleur van de vrucht. I.v.m. bv Spa Fruit is LimoZin een beetje troebel. Hierdoor is het onderscheidend en geeft daarnaast het gevoel dat er echt vruchtensap in zit.


Deliverable:
• Voorstellen ook uitwerken op fles (zie bijlage)
• Open ai bestanden en JPG van logo (los)
• Open ai bestanden en JPG van 3 varianten etiketten

Bedrijfsomschrijving


Wij zijn een bedrijf in oprichting. Onder de naam LimoZin gaan wij een aantal verantwoorde frisdranken introduceren. Frisdranken met echte vruchtensap, waaraan geen suikers of kleurstoffen meer worden toegevoegd. Wij doen dus ook niet mee aan de trend van low or no calorieën. Nee wij gaan voor eerlijke, echt lekkere dorstlessers.

Doelgroep


Fruit waters zijn producten voor mensen, en meer dan gemiddeld vrouw, die op zoek zijn naar een lekker dorstlessend drankje dat verantwoord is en niet teveel calorieën bevat en toch ook gezond is.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


• Opvallen in het schap (Supermarkt en horeca)
• Meer frisdrank dan vruchtensap
• Voldoende onderscheid tussen smaken, maar toch 1 duidelijke merkuitstraling

Designer: Petje Petje
logo-petje-u9XeK7I8

Geen commentaar

Marco BooneMarco Boone

Beste Petje, Dank voor het aangepaste ontwerp. Ik wil graag eerlijk zijn. Ik zie wel verbetering n.a.v. mijn feedback. Inmiddels heb ik ontwerpen gezien ik veel beter vind. Met alle respect doorgaan met dit ontwerp heeft in mijn beleving geen zin. Mocht je nog met hele nieuwe ingevingen /ideeën komen, zijn die altijd welkom. Sorry maar ik wil je ook niet aan het lijntje houden

PetjePetje

Hallo Marco Boone,

Ps dank U wel voor uw feedback Marco en ja geef niet hoor zal zeker wel nog een inzenden maar succes met het zoeken van uw logo
met creatieve en vriendelijke Petje

PetjePetje

En ps die van vision is wel een mooie!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-petje-PDszxCaW

Geen commentaar

PetjePetje

Hallo Marco Boone,

Dank U wel, en had deze al gemaakt!

met creatieve groeten Petje

Marco BooneMarco Boone

Is zeker beter. Kun je het etiket eens rond een fles vouwen. Ik denk dat het logo te breed is

PetjePetje

Hallo Marco Boone

Zal hem minder breed maken en inzenden!

mvg Petje

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-petje-7GuWTi52

Geen commentaar

Marco BooneMarco Boone

Beste voorstel van u tot nu toe. Kun je er nog wat meer dynamiek in krijgen? In de achtergrond

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-petje-71DkdKZk

Geen commentaar

Marco BooneMarco Boone

Is al wel beter, maar vind het nog steeds wat gewoon en een beetje oubollig

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-petje-KC5f51oO

Geen commentaar

Marco BooneMarco Boone

Echt veel te veel kermis, moet veel strakker en moderner zijn qua uitstraling.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-petje-O4RDJVzc

Geen commentaar

Marco BooneMarco Boone

Vind het ontwerp goedkoop overkomen en erg kinderlijk. Het is een volwassen en lekker en verantwoord drankje. Dat moet het ook uitstralen

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.