Hi Daphne,
Ok, bedankt voor de feedback.
Ik heb enkele aangepaste logo's geupload.
Dansende vrouw als silhoutte. En een "bol staande" optie. Geeft een shelter / tent idee, en maakt het logo iets minder strak.
Mocht je één van de opties, groter willen zien, laat het me a.u.b. dan weten.
Ben benieuwd naar je mening.
groet,
Jeff
Logo, visitekaartje en banner voor een fashionable festival poncho merk
Datum start: 07-03-2012
Datum einde: 16-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Optie 2, tikkeltje losser

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn inzending voor het logo.
Stoer, herkenbaar, vrolijk en ook belangrijk: goed te bedrukken op kleding.
Ik kan ook een vrouw van de dansende silhouette maken...
Graag hoor ik uw feedback
groet
Jeff | Ryde Style
Hi Jeff,
Leuk, maar Ponsjo mag eruit hoor, hoef ik niet in het logo te communiceren!
Groetjes, Daphne
En daarnaast, het logo is best stoer, (wat goed is want het moet mannen ook aanspreken) dus in de A is het dan wel leuk om een dansende vrouw te plaatsen!