Geen commentaar
Logo + visitekaartje voor e-ticketing bedrijf
Datum start: 17-07-2014
Datum einde: 31-07-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
The logo in 2 forms. In my opinion its important that the logo is functional. Thatswhy is used the QR-code en also .nl at the end. Small details are the transparency of the border (logo under) in this (wide) version and the arrow in the C. This can be an option.
The QR code could be obsolete in a few years. A logo should last longer and not be tied to a specific technology. The barcode looks too generic to be used as a large part of a logo, it doesnt make it unique.

Geen commentaar
Read my comment on the wide version.

Geen commentaar
Graag feedback om eventueel ontwerp aan te passen.
Groet, Wim Nijenkamp