Geen commentaar
Logo voor adviesburo in de verzekerings en pensioensector
Datum start: 12-03-2018
Datum einde: 19-03-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Minder saai?
ik vond het lettertype wel leuk. Dit is bijna gelijk aan andere ontwerpen. Het schaakstuk past niet
In mijn beleving past er wel een toren schaakstuk bij, dit ivm strategie en veiligheid... ik weet nu pas dat u het lettertype leuk vindt van de vorige versie.
Heeft u misschien ook gerichte opmerkingen, Henkie weet niet wat hij moet met te grof, te saai, past niet.... (goed bedoelt hoor...)
De aard van onze dienstverlening is dat wij helpen om de strategie te vertalen naar werkbare plannen en ook helpen dit te implementeren. De nadruk ligt dus op helpen en minder op strategie. Veiligheid is niet iets wat past bij ons. De doelgroep zijn pensioenfondsen en verzekeraars. De uitstraling moet zijn professioneel, modern maar ook betrokken. Tevens moet het uitstralen dat we de klant helpen

Geen commentaar
Verbetering met de vorige maar is voor mij saai

Geen commentaar
Bedankt voor uw feedback
Hierbij een nieuwe poging..
Dank, het komt op mij nog te grof over. Ik mis de verfijning die je bij de top adviesbureaus ziet

Geen commentaar
De afkorting niet gebruiken
Het gebruik van roze past niet bij doelgroep en sector