Logo voor adviesburo in de verzekerings en pensioensector
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
Behoefte:
De naam van ons buro is 'Making Strategy Work'. Om helder aan te geven wat de doelgroep is hanteren we als subtitel/ payoff 'in Insurance & Pensions'.
Het logo zal worden gebruikt in alle communicatie (visitekaartjes, website, powerpoint)
De doelgroep is het hoger management en directie van verzekeraars en pensioenfondsen.
Onze huidige website is : www.makingstrategywork.nl
Bedrijfsomschrijving:
Making Strategy Work is een pragmatisch adviesbureau gericht op de verzekerings- en pensioensector. Onze doel is om met passie voor de sector veranderingen bij onze klanten te bewerkstelligen. Door onze diepgaande kennis van de sector leveren we toegvoede waarde en tastbare resultaten. Verwacht van ons geen dikke rapporten met adviezen maar handzame methodieken, to the point adviezen en gerichte interventies.
Werkgebied is strategie, marketing, digitale transformatie, niet-financieel risicomanagement, management en risicobeheersing van uitbestedingen, gegevensbescherming & privacy (AVG), Fintech & Insurtech, business model en organisatieontwerp & verandering.
Doelgroep:
Hoger management en directie in de verzekerings- en pensioensector.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Blauwtinten en roodtinten zijn favoriet
De naam 'Making Strategy Work' moet helemaal uitgeschreven in het logo staan
De afkorting MSW mag niet worden gebruikt
De uniciteit kan mede naar voren komen door het gebruikte lettertype. In dat geval graag lettertype vermelden zodat dat ook gebruikt kan worden in de andere communicatie uitingen
De subtitel/payoff 'in Insurance & Pensions' moet logisch verbonden zijn met de rest van het logo en er een integraal onderdeel van uitmaken
trendymix
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
trendymix zegt
Minder saai?
-
slinnenb zegt :
ik vond het lettertype wel leuk. Dit is bijna gelijk aan andere ontwerpen. Het schaakstuk past niet
-
trendymix zegt
In mijn beleving past er wel een toren schaakstuk bij, dit ivm strategie en veiligheid... ik weet nu pas dat u het lettertype leuk vindt van de vorige versie.
Heeft u misschien ook gerichte opmerkingen, Henkie weet niet wat hij moet met te grof, te saai, past niet.... (goed bedoelt hoor...)
-
slinnenb zegt :
De aard van onze dienstverlening is dat wij helpen om de strategie te vertalen naar werkbare plannen en ook helpen dit te implementeren. De nadruk ligt dus op helpen en minder op strategie. Veiligheid is niet iets wat past bij ons. De doelgroep zijn pensioenfondsen en verzekeraars. De uitstraling moet zijn professioneel, modern maar ook betrokken. Tevens moet het uitstralen dat we de klant helpen
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
slinnenb zegt :
Verbetering met de vorige maar is voor mij saai
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
trendymix zegt
Bedankt voor uw feedback
Hierbij een nieuwe poging.. -
slinnenb zegt :
Dank, het komt op mij nog te grof over. Ik mis de verfijning die je bij de top adviesbureaus ziet
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
slinnenb zegt :
De afkorting niet gebruiken
Het gebruik van roze past niet bij doelgroep en sector -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-