Oz, iets minder kracht in het logo en iets minder krantenkop. Het lijkt mij wel belangrijk dat het logo authoriteit uitstraalt.
logo voor advocatenkantoor Kehrens Snoeks Advocaten & Mediators
- Wedstrijd van: advocatenkantoor
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-01-2013
Datum einde: 06-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


te krasserig

Hallo Opdrachtgever,
Hier een paar ontwerpen om te kijken welke richting je op zou willen. Ik ga niet voor een "beeldmerk" omdat dat teveel gedaan is.
Graag uw commentaar.
Een kleur heeft de voorkeur boven zwart wit. Witte letters op gekleurde achtergrond spreekt ook aan. Het geheel komt heel krachtig over, klinkt misschien vreemd maar zelfs te krachtig. Het mag wat luchtiger, menselijker. Wij staan niet negatief ten opzichte van een bepaalde symboliek. Dit lijkt net iets te veel op een krantenkop.
Eens kijken of ik het met een ander lettertype en iets meer contrast in de kleuren wat minder krachtig kan maken. Morgen zullen de nieuwe voorbeelden er op staan.
Eens kijken of ik het met een ander lettertype en iets meer contrast in de kleuren wat minder krachtig kan maken. Morgen zullen de nieuwe voorbeelden er op staan.