Beste Jan,
Bij deze mijn inzendingen. Ik heb een versie met een witte achtergrond en een versie met een zwarte achtergrond.
Als hoofdkleur heb ik een licht groene kleur gebruikt die ook dicht tegen licht blauw aanzit. Dit is een zakelijke en innovatieve kleur. Ik heb een cursief, schreefloos lettertype gekozen. Dit oogt zakelijk maar toch ook betrouwbaar.
Het beeldmerk boven \'Jan Sprangers\' Is een ster. Ik heb gebruik gemaakt van de wetten van Gestalt. Door de schaduw die afgebeeld is is toch duidelijk een ster te zien.
Wat vindt u van het logo en het kleurgebruik? Wat zou ik eventueel kunnen wijzigen aan het logo / beeldmerk?
Met vriendelijke groeten,
Jelle Klumpenaar
Digitale Communicatie
Logo voor AV-bedrijf
- Wedstrijd van: jansprangers
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-02-2011
Datum einde: 28-02-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar