Hallo, Ik heb even uw logo opgepakt.
Uw beschrijft uw doelgroep als particulieren met luxe sieraden en horloges of verzekeringsbedrijven. Deze doelgroep verwacht natuurlijk een bepaalde uitstraling en kwaliteit. De logo's die ik heb zien staan tijdens mijn onderzoek bevatten teveel elementen en kleuren om het logo een echt luxe uitstraling te geven. Paars is bijvoorbeeld geen kleur wat luxe uitstraalt. Zwart met goud straalt meer luxe uit.
Ik heb een diamant in het logo verwerkt als een icoon, zo word het logo herkenbaar en vertelt het gelijk waar het bedrijf over gaat. Daarnaast heb ik een naam voor het bedrijf verzonnen. Dit onthouden mensen sneller, en geeft veel meer luxe dan een url gebruiken in een logo. De url is natuurlijk wel belangrijk, maar een echte naam voor uw bedrijf is nog belangrijker.
graag hoor ik uw reactie.
Logo voor bedrijf dat sieraden en horloges taxeert
- Wedstrijd van: TaxerenVanSieraden
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 30-08-2018
Datum einde: 25-09-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

