Het icoon iets unieker.
in grijswaarden is dit logo nog meer herkenbaar.
Het vorige logo is door de kleur sterk op zich vandaar deze aanpassing nog voor de grijswaarden logo
Logo voor brandbeveiliging
- Wedstrijd van: brandblusser
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-08-2011
Datum einde: 06-09-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Opdrachtgever,
Ik heb mij nog eens over deze opdracht gebogen en geluisterd naar uw vorig gegeven commentaar.
Inderdaad waren de verhoudingen extreem.
in dit logo zijn ze exact gelijk.
Bij brand associeerde ik direct warmte en brandweer. dus ik heb een beetje gebruik gemaakt van dat kleurenpalet.
bij beveiling dacht ik evenzo vuur bestrijd je met water.. Dat is in iedergeval het eerste wat bij je opkomt.
vandaar het accent op beveiliging in de blauwe kleur.
Ik hoop dat deze bij u in de smaak valt.
met vriendelijke groet,
Dennis van de Schootbrugge
Designers Mind

Geen commentaar
Verhouding PT en brandbeveilig te groot.
groeten
Ook mooi, bedankt. Beter dan de eerste.
Groet,