Hier een logo in 2 kleuren variaties.
Logo voor Brands of Nature (het online natuur warenhuis)
Datum start: 12-09-2011
Datum einde: 07-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Goed en elegant

Iets heel anders. Heel simpel de hoofdletter B als beeldmerk gebruikt en wat natuurlijke elementen aangebracht om het iets sierlijker en luxer te maken.

ontwerp 4. Een andere varsie van ontwerp 3. Hier heb ik groene tinten gebruikt en de tekst horizontaal geplaatst.

ontwerp 3
Subtiel logo

Ontwerp nr. 2. Ook hier zijn natuur tinten gebruikt. Mocht u toch andere kleuren zien, laat het dan weten.

Hier mijn eerste ontwerp. Ik heb natuurlijke aarde kleuren gebruikt. Het is simpel en strak, maar heeft tegelijkertijd ook een luxe uitstraling door het wat sierlijke beeldmerk.
Mooi inderdaad hoe u een luxe uitstraling neerzet. Beeldmerk is mij iets te sierlijk. Ik wil toch graag dat natuurlijke terug zien. En ik kan er niet helemaal uithalen wat het moet voorstellen