Geachte heer Wijbenga,
Hierbij onze inzending, één logo in vier variaties.
We hebben getracht de nostalgie in stand te houden
door middel van het gebruik van een oud lettertype.
Hopelijk ziet u iets in het ontwerp, en kunt u ons aanwijzingen
geven om het logo nog beter te maken. In de volgende inzending
presenteren wij graag de basis van een huisstijl. Hier hebben wij
namelijk al wat ideeën voor.
Wij hopen op een positieve reactie.
Met vriendelijke groet,
Thijs van der Heide
INNOVAD
Datum start: 13-04-2012
Datum einde: 30-04-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

