Geachte Heer / Mevrouw,
Hierbij een tweede inzending. Dit is een geheel andere variant. Het is een leuk, herkenbaar en tegelijk fris logo. Het straalt vrolijkheid en gezelligheid uit, hierdoor past het zeker bij de genoemde verjaardagsformules.
Mocht u onderweg moeten naar verjaardagen, dan kunt u bij het logo (het haar en ogen) ook zien als een auto. Ook voor kinderen is het leuk als ze dit kunnen herkennen.
De kleuren en het lettertype is altijd aan te passen. Hoor graag een reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Coen
logo voor crea kampje
- Wedstrijd van: Leenkestens
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 03-06-2018
Datum einde: 10-06-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geachte Heer / Mevrouw,
Hierbij mijn eerste inzending. Ik probeer u graag zo goed mogelijk te helpen tot een mooi eindresultaat.
De behoefte staat niet uitgebreid beschreven. Dit is echter erg goed voor de creativiteit, die je hiermee lekker los kunt laten gaan. Het is een fris, modern en herkenbaar logo. Deze gaat zeker jaren mee.
Ook voor kinderen is deze erg herkenbaar.
Eventuele aanpassingen zijn altijd mogelijk. Graag hoor ik feedback erop.
Voor extra persoonlijke hulp, neemt u graag contact met mij op via de mail: c.janssenportfolio@gmail.com
Met vriendelijke groet,
Coen