Hierbij een ander idee.
logo voor culinair bedrijf
- Wedstrijd van: food sensation
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 01-12-2011
Datum einde: 24-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hi Conny,
He je hebt weer een ontwerp gemaakt. Dank je. We vinden dat je qua opzet een beetje op het ontwerp van graphix en je vorige ontwerp. Het schaduwtje erin vinden we wel een leuke toevoeging. Onze concl. blijft dat het voor ons toch net te weinig strak is. 3 sterren. Groeten Marco

Mannelijker?
Hi Conny, de eerdere varianten zijn toch meer in balans waar alleen de F en S groot zijn. Als kleuren vinden de bruin-oranje, de grijs met rood en de blauw met lichtgroen mooi. We zijn alleen beiden nog niet overtuigd of dit de 5 sterren zal halen omdat ondanks dat het een mooi logo is het niet zo strak is zoals we in oorsprong zouden willen. Groeten Marco en Jessica

Beste Marco, bedankt voor je positieve reactie. Hierbij een aangepaste versie van het logo. Ik heb ontdekt dat het gebruik van een ander lettertype toch een minder krachtig logo opleverde, dus heb ik vastgehouden aan deze letter, hetzij met beginkapitalen.
Ik hoor graag weer van je,
Connie
Hi Conny, leuk dat je weer terug bent. De aanpassingen met het oa bolletjes op de i zijn leuk. Twee dingetjes:
1. De kleuren zijn we nog niet over uit. Duidelijk is dat paars niet past voor ons. De felle kleur groen als onderzin is niet sprekend genoeg. Van alle kleuren die je hebt gekozen vinden we het blauw-groen van het eerste logo mooi, het donker rood als detail in het derde logo, het fel groene als detail en ook de bruine kleur van logo 2. Daarnaast is de kleur oranje-bruin ook fris volgens ons.
- Sommige mensen geven mij de opmerking dat het wel een erg vrouwelijk logo is. Je begrijpt dat mijn partner dat leuk vindt, maar ik natuurlijk iets minder. Kan je hier nog iets mee?
Ik geef je 4 sterren!
Groeten Marco
Hi Conny...wellicht nog een idee...een beeldmerk zoals restaurant Ivy of huis de wiers is wellicht sterker en sprekender voor een bedrijf als FS. Groeten Marco

Hierbij mijn voorstel voor uw logo, strak en toch trendy. Ik hoor graag wat u ervan vindt.
mvg
Connie | studioZ
Hi Connie. dit is een goede binnenkomer. Leuk logo...daar zit erg veel in. Onze voorkeur gaat op basis van de twee varianten uit naar de tweede. Een paar opmerkingen/gedachten
- Is er een verbinding te maken tussen het logo en de naam? Bijvoorbeeld eenzelfde punt op de i?
- Doordat alles in kleine letters is geschreven is de letter f niet zo krachtig
- Zou je ook nog wat variatie met de kleuren kunnen doen? Wat is het effect hierop?
- Food Sensation maakt gerechten die een sensatie om te zien, maar vooral ook een sensatie in de mond als alle smaken samen komen. Wellicht dat daarom de sensatie nog iets benadrukt kan worden?
Groeten Marco