Geen commentaar
logo voor culinair bedrijf
- Wedstrijd van: food sensation
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 01-12-2011
Datum einde: 24-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


dank je, maar ik denk dat we te ver uit elkaar liggen. Dit zijn geen warme kleuren die bij een culinair bedrijf passen. Daarnaast is het voor ons te druk. Dank voor je inspanningen. Groet Marco

ik heb het lusje op de i gebruikt voor het logo.
Leuk bedacht om het lusje als logo te gebruiken. We vragen ons af als het lusje op den duur alleen wordt gebruikt of het wel herkenbaar is voor FS. Zegt het niet teweinig als het op zichzelf staan?
De gebruikte kleuren zijn leuk, maar niet echt eetkleuren. We houden van iets meer balans, rust en klasse als het gaat om kleuren.

Geen commentaar
Dank je voor het ontwerp. Onze eerste reactie is:
- Lettertype vd bedrijfsnaam leuk gekozen. Mijn partner vind de kringel op de i leuk, mij leidt het een beetje af.
- Twee kleuren in de naam leuk
- logo doet mij een beetje aan HP denken en die kleur grijs vinden we wat saai.
- kijk eens naar het logo van restaurant Ivy
- exciting moet trouwens delicious zijn.
Eerlijk gezegd blijf ik wel naar de bedrijfsnaam kijken. Goede eerste stap.

Geen commentaar
Dank voor je inzending, alleen snappen we het ontwerp niet. Het sluit niet aan bij onze beschrijving....de naam klopt niet en het beeldmerk is erg standaard. We zoeken iets onderscheidends, trendy in combinatie met luxe.
Questronomy spreek je uit gastronomy (engels).
Quest staat in dit geval voor gast.
U beschrijft dat de gast voor u belangrijk is, vandaar mijn interpretatie van deze naam.
Het logo, de cloche, verwijst naar het \'exciting moment\'.
Voor de luxe uitstraling heb ik naam en logo in een kleur gehouden.
Hopelijk kijkt u nu anders naar het ontwerp.
Kan ik verder met de naam?
Groet, John, NoLogoTeam
John, wij willen onze huidige naam Food Sensation niet veranderen. We zijn slechts op zoek naar een logo. De cloche vinden we een stijf attribuut en het mag iets abstracter. Als kleuren denken we aan een of een combi van bruin, grijs, paars en eventueel een trendy kleur als ondersteuning. In ieder geval strak en uitnodigend.
Sorry, maar las logo en bedrijfsnaam in \'behoefte\'.
Ik ga verder met Food Sensation aan de slag.
Dank voor uw snelle reactie.
John