logo voor culinair bedrijf
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: food sensation
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 200.00
- Datum start : 01-12-2011 21:12
- Datum einde : 24-12-2011 21:18
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 81
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Food Sensation is een specialist op het gebied van verfijnd culinair eten. Van intieme exclusieve diners of verrassende thematische proeverijen bij je thuis tot innovatieve culinaire workshops waarbij jezelf de kok bent. De gebruikte ingrediënten en producten zijn origineel, vers en zoveel mogelijk biologisch. Ga nu zelf met Food Sensation het sensationele avontuur aan voor een pure smaakbeleving.
De reden waarom we Food Sensation hebben opgericht is omdat we mensen op een betaalbare manier in contact willen brengen met pure en hoogstaande gerechten. Met onze culinaire activiteiten brengen we mensen bij elkaar. Onze opleiding hebben we gedaan bij een sterrenrestaurant. Creativiteit is ons uitgangspunt. De reden dat we geen restaurant zijn begonnen is dat we bij de mensen willen zijn als ze genieten van ons eten. Wij willen zien hoe mensen reageren/genieten ipv dat we achter een muurtje staan te werken en de complimenten krijgen van tafel 5 bijvoorbeeld. Naast koken doen we ook intervisie en proberen we bedrijfsactiviteiten te vertalen naar culinaire activiteiten om te verbinden en te genieten.
We hebben nu een website...www.foodsensation.nl. Het logo en huisstijl zijn een jaar geleden zelf gemaakt, maar er is nu de behoefte om het professioneler aan te pakken.
Doelgroep:
hogere klasse, bedrijven, mensen die verstand hebben van wijn en spijs
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Ondertitel kan worden 'creating delicious moments'. Geen standaarden of grappen in logo zoals glazen, flessen, koksmutsen etc. Uitstraling: chique, stijlvol, professioneel & luxe. Het moet een sterk en herkenbaar merk/logo worden. Kernwoorden: strak/champagne/michelin/mensen/culinair/genieten.
Logo moet seperaat van de bedrijfsnaam gebruikt kunnen worden.
No Logo Team
-
-
food sensation zegt :
dank je, maar ik denk dat we te ver uit elkaar liggen. Dit zijn geen warme kleuren die bij een culinair bedrijf passen. Daarnaast is het voor ons te druk. Dank voor je inspanningen. Groet Marco
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer No Logo Team:
ik heb het lusje op de i gebruikt voor het logo.
-
food sensation zegt :
Leuk bedacht om het lusje als logo te gebruiken. We vragen ons af als het lusje op den duur alleen wordt gebruikt of het wel herkenbaar is voor FS. Zegt het niet teweinig als het op zichzelf staan?
De gebruikte kleuren zijn leuk, maar niet echt eetkleuren. We houden van iets meer balans, rust en klasse als het gaat om kleuren. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
food sensation zegt :
Dank je voor het ontwerp. Onze eerste reactie is:
- Lettertype vd bedrijfsnaam leuk gekozen. Mijn partner vind de kringel op de i leuk, mij leidt het een beetje af.
- Twee kleuren in de naam leuk
- logo doet mij een beetje aan HP denken en die kleur grijs vinden we wat saai.
- kijk eens naar het logo van restaurant Ivy
- exciting moet trouwens delicious zijn.
Eerlijk gezegd blijf ik wel naar de bedrijfsnaam kijken. Goede eerste stap. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
food sensation zegt :
Dank voor je inzending, alleen snappen we het ontwerp niet. Het sluit niet aan bij onze beschrijving....de naam klopt niet en het beeldmerk is erg standaard. We zoeken iets onderscheidends, trendy in combinatie met luxe.
-
No Logo Team zegt
Questronomy spreek je uit gastronomy (engels).
Quest staat in dit geval voor gast.
U beschrijft dat de gast voor u belangrijk is, vandaar mijn interpretatie van deze naam.
Het logo, de cloche, verwijst naar het 'exciting moment'.
Voor de luxe uitstraling heb ik naam en logo in een kleur gehouden.
Hopelijk kijkt u nu anders naar het ontwerp.
Kan ik verder met de naam?
Groet, John, NoLogoTeam
-
food sensation zegt :
John, wij willen onze huidige naam Food Sensation niet veranderen. We zijn slechts op zoek naar een logo. De cloche vinden we een stijf attribuut en het mag iets abstracter. Als kleuren denken we aan een of een combi van bruin, grijs, paars en eventueel een trendy kleur als ondersteuning. In ieder geval strak en uitnodigend.
-
No Logo Team zegt
Sorry, maar las logo en bedrijfsnaam in 'behoefte'.
Ik ga verder met Food Sensation aan de slag.
Dank voor uw snelle reactie.
John
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-