Beste Marco,
Hierbij mijn 2e ontwerp, allereerst om te kijken of het gebruik van de letters (vormen) u meer aan staat.
Met vriendelijke groet,
Sharon de Vries
logo voor culinair bedrijf
- Wedstrijd van: food sensation
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 01-12-2011
Datum einde: 24-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Hallo Marco,
Ik heb uw opdracht even doorgelezen nu mijn macbook weer klaar is uit de reparatie en ben meteen even aan de slag gegaan.
Over het algemeen geef ik nooit te veel toelichting en laat ik het beeld voor zich spreken. Echter heb ik misschien toch een \'cliche\' onderdeel toegevoegd (het bord als beeldlogo), gezien ik daar toegevoegde waarde in zie zitten in de vorm van: de branche waarin u zich profileert (het oog ziet meteen dat dit om horeca gaat) wat tegelijkertijd een classy duurzame uitstraling vertoont (ronde vormen, sjiek).
De kleuren zijn uiteraard gerelateerd aan persoonlijke smaak, maar een goud achtige kleur straalt toch wel de nodige waardering uit.
Ik hoor graag wat u er van vind en of u eventuele wijzigingen zou willen zien.
Met vriendelijke groet,
Sharon de Vries
Hi Sharon,
Dank voor je inzending. Deel geef je in je bericht al aan wat wij ervan vinden. Het beeldmerk is wat standaard en de bedrijfsnaam en onderzin is niet zo sterk weergegeven. Doordat de bedrijfsnaam al het woord food in zich heeft hoeft het beeldmerk niet direct voedsel te laten zien. We houden van abstracte en strakke vormen. We zijn het wel helemaal eens dat goud achtige kleuren goed passen.
Groeten Marco