Geen commentaar
logo voor culinair bedrijf
- Wedstrijd van: food sensation
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 01-12-2011
Datum einde: 24-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar
Dank voor jullie tweede bijdrage. Het is een fris en duidelijk geheel geworden,. Echter zijn we van mening dat het er niet uitspringt. We zoeken iets straks, stijlvol en zeer herkenbaar. Deze herkenbaarheid kan zitten in een kleine toevoeging van iets creatiefs, iets jongs oid. Dit ontwerp krijgt 2 sterren. Groeten Marco

Geen commentaar
Hallo, Dank voor uw bijdrage. Het beeldmerk vinden we bij een koffiewinkel passen maar wat minder bij een culinair bedrijf als Food Sensation, Verder missen we onze onderzin...creating delicious moments. Groeten Marco