Beste,
Bij deze de aanpassing. Bij het bovenste heb ik de S wat ingekort; bij het 2de zoals je vroeg. Ook heb ik het visitekaartje aangepast.
Graag hoor ik je feedback. Alvast bedankt.
mvg
logo voor culinair bedrijf
- Wedstrijd van: food sensation
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 01-12-2011
Datum einde: 24-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Goedemorgen, het probleem is dat het kleinere ontwerp veel functioneler is maar tevens veel minder sprekend is. Er zit dan te weinig sensatie in. Ik laat het groene ontwerp met de grotere S op 4 sterren staan, daarbij de kanttekening dat we met dit ontwerp voor ons onvoldoende functioneel is.Groeten Marco

En bij deze het bijhorende visitekaartje.
Graag je feedback.
Mvg

Geen commentaar
Deze kleuren passen prima. Voor boven de website vinden we het logo mooi staan, maar de letters te klein, waardoor je op een afstand het logo goed ziet maar de naam niet. Door het kleine formaat vd letters of de grootte van het logo is meer dan de helft van de kop leeg...dat vinden we minder voor voor de website. Los van de website vinden we het wel erg mooi en in balans...daarom 4 sterren.
Hey bedankt voor de sterren, ik persoonlijk stoor me niet aan het lege deel bovenaan de website, integendeel, het geeft al de rest wat ademruimte. Oogt ook professioneler dan als heel de header is ingepalmd door het logo. Het straalt rust uit, en dat is wat ze bij jullie kunnen vinden, rust en genieten van al dat lekkers.
Hopelijk heb ik je kunnen overtuigen. Alvast bedankt.
Mvg

Geen commentaar
Hi, We zijn eigenlijk nog steeds van mening dat doordat het beeld erg groot is, de bedrijfsnaam onvoldoende tot zijn recht komt. Je had ook een variant gemaakt waarbij de S iets kleiner was en de 4 punten op dezelfde hoogte was als de onderzin ipv de bedrijfsnaam. Zou je deze willen maken in deze grijs-oranje kleuren? Groeten Marco

Geen commentaar
Goed verhaal verhaal en voor ons tot nu toe een ontwerp op hetzelfde niveau als die van studioZ. Eigenlijk vinden we de varianten waarbij de bolletjes op dezelfde hoogte zitten als FS mooier dan de variant waarbij de bolletjes op dezelfde lijn zitten met \' creating delicious moments\' . Alleen is de laatste praktischer. We hadden nu geen plannen om de website aan te passen, vandaar het dilemma. We vinden de varianten waarbij de onderzin niet dezelfde kleur heeft als de naam sprekender.
De gebruikte kleuren passen nog niet goed bij de huidige site. Wellicht iets met groen en bruin? De huidige kleuren bruin zijn of te donker/saai of niet passend.

Hey Jessica,
Bedankt voor je feedback. Wat achter het logo ligt zit zo, food sensation is juist die ene uit de rij waar je echt sensatie krijgt, (vandaar de S van Sensation) geeft ook het sensatie gevoel weer, het warme, het lekkere. het aparte.
Voor je website kan dat geen probleem zijn met een creatieve ontwerper, ik heb wel een alternatief gemaakt die je dan zou kunnen gebruiken in het geval van.
Bij deze de varianten.
Graag je feedback, alvast bedankt.
Mvg
Bij deze enkele varianten.

Dag Jessica,
Bij deze een volledige ommezwaai. Bij het vorige ontwerp had ik vooral het sjieke, champagne in gedachten. Bij dit ontwerp gaan we voor het strakke professionele logo, met het idee less is more in het achterhoofd. Ik heb bewust gekozen de letters klein te houden, zo blijft alles mooi in verhouding. Graag hoor ik je feedback.
Mvg
Tjonge wat een enorm verschil en wat een leuk ontwerp. Mooi strak en professioneel. wat is de gedachte achter het kringeltje?
Enkele opmerkingen:
- Het tweede ontwerp met de ingevulde o\'s vinden we teveel geel en daardoor een te zomerse uitstraling hebben.
- Bij het overzicht met de 4 logo\'s vinden we de onderin bij de twee rechtse ontwerpen te weinig zichtbaar. Bij het ontwerp met blauw is dat veel beter te zien. Alleen vinden we blauw niet echt een eetkleur. We denken dan eerder aan bruin, groen, enz.
- Als je dit logo bovenaan onze huidige website zou plaatsen, denk je dan niet dat door de grote kringel/S het logo te klein gaat worden?
groeten, Jessica

Beste,
Bij deze nog een variant
Dank je. We houden erg van strak en niet van vorkjes, bestekjes etc...dat hebben al zoveel bedrijven. Denk aan Ivy Rotterdam, Apple, organic etc.
Dank je. We houden erg van strak en niet van vorkjes, bestekjes etc...dat hebben al zoveel bedrijven. Denk aan Ivy Rotterdam, Apple, organic etc.
Dank je. We houden erg van strak en niet van vorkjes, bestekjes etc...dat hebben al zoveel bedrijven. Denk aan Ivy Rotterdam, Apple, organic etc.
Dank je. We houden erg van strak en niet van vorkjes, bestekjes etc...dat hebben al zoveel bedrijven. Denk aan Ivy Rotterdam, Apple, organic etc.Daar houden we van....