logo voor culinair bedrijf
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: food sensation
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 200.00
- Datum start : 01-12-2011 21:12
- Datum einde : 24-12-2011 21:18
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 81
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Food Sensation is een specialist op het gebied van verfijnd culinair eten. Van intieme exclusieve diners of verrassende thematische proeverijen bij je thuis tot innovatieve culinaire workshops waarbij jezelf de kok bent. De gebruikte ingrediënten en producten zijn origineel, vers en zoveel mogelijk biologisch. Ga nu zelf met Food Sensation het sensationele avontuur aan voor een pure smaakbeleving.
De reden waarom we Food Sensation hebben opgericht is omdat we mensen op een betaalbare manier in contact willen brengen met pure en hoogstaande gerechten. Met onze culinaire activiteiten brengen we mensen bij elkaar. Onze opleiding hebben we gedaan bij een sterrenrestaurant. Creativiteit is ons uitgangspunt. De reden dat we geen restaurant zijn begonnen is dat we bij de mensen willen zijn als ze genieten van ons eten. Wij willen zien hoe mensen reageren/genieten ipv dat we achter een muurtje staan te werken en de complimenten krijgen van tafel 5 bijvoorbeeld. Naast koken doen we ook intervisie en proberen we bedrijfsactiviteiten te vertalen naar culinaire activiteiten om te verbinden en te genieten.
We hebben nu een website...www.foodsensation.nl. Het logo en huisstijl zijn een jaar geleden zelf gemaakt, maar er is nu de behoefte om het professioneler aan te pakken.
Doelgroep:
hogere klasse, bedrijven, mensen die verstand hebben van wijn en spijs
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Ondertitel kan worden 'creating delicious moments'. Geen standaarden of grappen in logo zoals glazen, flessen, koksmutsen etc. Uitstraling: chique, stijlvol, professioneel & luxe. Het moet een sterk en herkenbaar merk/logo worden. Kernwoorden: strak/champagne/michelin/mensen/culinair/genieten.
Logo moet seperaat van de bedrijfsnaam gebruikt kunnen worden.
magical_graphics
-
-
Toelichting van de designer magical_graphics:
Beste,
Bij deze de aanpassing. Bij het bovenste heb ik de S wat ingekort; bij het 2de zoals je vroeg. Ook heb ik het visitekaartje aangepast.
Graag hoor ik je feedback. Alvast bedankt.
mvg -
food sensation zegt :
Goedemorgen, het probleem is dat het kleinere ontwerp veel functioneler is maar tevens veel minder sprekend is. Er zit dan te weinig sensatie in. Ik laat het groene ontwerp met de grotere S op 4 sterren staan, daarbij de kanttekening dat we met dit ontwerp voor ons onvoldoende functioneel is.Groeten Marco
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer magical_graphics:
En bij deze het bijhorende visitekaartje.
Graag je feedback.
Mvg -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
food sensation zegt :
Deze kleuren passen prima. Voor boven de website vinden we het logo mooi staan, maar de letters te klein, waardoor je op een afstand het logo goed ziet maar de naam niet. Door het kleine formaat vd letters of de grootte van het logo is meer dan de helft van de kop leeg...dat vinden we minder voor voor de website. Los van de website vinden we het wel erg mooi en in balans...daarom 4 sterren.
-
magical_graphics zegt
Hey bedankt voor de sterren, ik persoonlijk stoor me niet aan het lege deel bovenaan de website, integendeel, het geeft al de rest wat ademruimte. Oogt ook professioneler dan als heel de header is ingepalmd door het logo. Het straalt rust uit, en dat is wat ze bij jullie kunnen vinden, rust en genieten van al dat lekkers.
Hopelijk heb ik je kunnen overtuigen. Alvast bedankt.
Mvg -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
food sensation zegt :
Hi, We zijn eigenlijk nog steeds van mening dat doordat het beeld erg groot is, de bedrijfsnaam onvoldoende tot zijn recht komt. Je had ook een variant gemaakt waarbij de S iets kleiner was en de 4 punten op dezelfde hoogte was als de onderzin ipv de bedrijfsnaam. Zou je deze willen maken in deze grijs-oranje kleuren? Groeten Marco
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
food sensation zegt :
Goed verhaal verhaal en voor ons tot nu toe een ontwerp op hetzelfde niveau als die van studioZ. Eigenlijk vinden we de varianten waarbij de bolletjes op dezelfde hoogte zitten als FS mooier dan de variant waarbij de bolletjes op dezelfde lijn zitten met ' creating delicious moments' . Alleen is de laatste praktischer. We hadden nu geen plannen om de website aan te passen, vandaar het dilemma. We vinden de varianten waarbij de onderzin niet dezelfde kleur heeft als de naam sprekender.
De gebruikte kleuren passen nog niet goed bij de huidige site. Wellicht iets met groen en bruin? De huidige kleuren bruin zijn of te donker/saai of niet passend. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer magical_graphics:
Hey Jessica,
Bedankt voor je feedback. Wat achter het logo ligt zit zo, food sensation is juist die ene uit de rij waar je echt sensatie krijgt, (vandaar de S van Sensation) geeft ook het sensatie gevoel weer, het warme, het lekkere. het aparte.
Voor je website kan dat geen probleem zijn met een creatieve ontwerper, ik heb wel een alternatief gemaakt die je dan zou kunnen gebruiken in het geval van.
Bij deze de varianten.
Graag je feedback, alvast bedankt.
Mvg
Bij deze enkele varianten. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer magical_graphics:
Dag Jessica,
Bij deze een volledige ommezwaai. Bij het vorige ontwerp had ik vooral het sjieke, champagne in gedachten. Bij dit ontwerp gaan we voor het strakke professionele logo, met het idee less is more in het achterhoofd. Ik heb bewust gekozen de letters klein te houden, zo blijft alles mooi in verhouding. Graag hoor ik je feedback.
Mvg -
food sensation zegt :
Tjonge wat een enorm verschil en wat een leuk ontwerp. Mooi strak en professioneel. wat is de gedachte achter het kringeltje?
Enkele opmerkingen:
- Het tweede ontwerp met de ingevulde o's vinden we teveel geel en daardoor een te zomerse uitstraling hebben.
- Bij het overzicht met de 4 logo's vinden we de onderin bij de twee rechtse ontwerpen te weinig zichtbaar. Bij het ontwerp met blauw is dat veel beter te zien. Alleen vinden we blauw niet echt een eetkleur. We denken dan eerder aan bruin, groen, enz.
- Als je dit logo bovenaan onze huidige website zou plaatsen, denk je dan niet dat door de grote kringel/S het logo te klein gaat worden?
groeten, Jessica -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer magical_graphics:
Beste,
Bij deze nog een variant -
food sensation zegt :
Dank je. We houden erg van strak en niet van vorkjes, bestekjes etc...dat hebben al zoveel bedrijven. Denk aan Ivy Rotterdam, Apple, organic etc.
-
food sensation zegt :
Dank je. We houden erg van strak en niet van vorkjes, bestekjes etc...dat hebben al zoveel bedrijven. Denk aan Ivy Rotterdam, Apple, organic etc.
-
food sensation zegt :
Dank je. We houden erg van strak en niet van vorkjes, bestekjes etc...dat hebben al zoveel bedrijven. Denk aan Ivy Rotterdam, Apple, organic etc.
-
food sensation zegt :
Dank je. We houden erg van strak en niet van vorkjes, bestekjes etc...dat hebben al zoveel bedrijven. Denk aan Ivy Rotterdam, Apple, organic etc.Daar houden we van....
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-