Geen commentaar
Logo voor de acute internist
Datum start: 14-09-2018
Datum einde: 21-09-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


focus op ...oplossing, aanvulling
focus op zo weinig mogelijk onderdelen die niet zichtbaar blijven bij verkleining

Geen commentaar
inzending die pitch nodig heeft
totale eenvoud wat beeld aangaat..daardoor gaat ook minder verloren..bij op afstand kijken of verkleining
vraagteken is een inputteken, vraagteken is Multi inzetbaar...
denken in oplossingen voor patient, oplossing op werkvloer, oplossing missende plek zorgketen
SLIM? ja niet een standaard oplossing
KRACHT? modern krachtig lettertype + niet te veel tierelantijntjes
VERBONDENHEID: vraagteken + i + acute internisten in blauw, alsof een kledinghaak de rest draagt
kleurstelling natuurlijk aanpasbaar
Beste Angel, dank voor de inzending. Ik ben echter bang dat een vraagteken in je logo niet uitstraalt dat we qua kennis de reddende engels zijn.
bang voor je eigen logo....dat moet natuurlijk niet.
bedankt in voor uw feedback, nieuwe inzending gemaakt