Dezelfde gedachte (abdomen), andere uitvoering logo...
Eenvoud, de sleutel voor een goed beeldmerk.
Succes!
Logo voor de acute internist
Datum start: 14-09-2018
Datum einde: 21-09-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



De letter 'g' symboliseert onderaan de abdomen van een mens (internisten).
Succes!

Geen commentaar
Beste IG design, dank voor je inzending. Ik vind het logo te veel vraagtekens geven, in de laatste letter zie ik geen G. Daarbij is het niet onze intentie om het logo op autos te plaatsen maar is het puur voor de website en eventueel briefpapier.

Geen commentaar
Beste IG design, dank voor je inzending. Ik vind het logo te druk en te abstract met de letters.

Geen commentaar

STOER lettertype (power)!
De 2 blauwe letters 'A' + 'G' zijn een spiegelbeeld van elkaar...
= Slim, krachtig & verbonden met elkaar...
Succes!
Dank voor de inzending.

Het logo dat ik ontwerp is dit van de naam zelf... (duiding):
- de letters NV
NV = Nederlandse Vereniging of Nationale Veiligheid
Vandaar de Nederlandse kleuren (vlag)
- Slim: het uitroepteken (!) is de Eureka!
- Kracht: is de letter A die dikker is geplaatst (sterk)
-Verbondenheid: de letter G, deze vormt een cirkel met een pijl (steeds adrem)
Alsjeblief team,
Succes!
Dank voor de inzending. Er is goed over onze speerpunten nagedacht.