Het vorige logo, in een nieuw jasje. Een meer cartoon achtige koe voor een andere uitstraling. Ik weet niet hoe u de afbeelding zwart wit heeft uitgeprint, maar grijswaardes worden altijd ontwikkeld in de designsoftware, ik heb hier een voorbeeld toegevoegd hoe de logos er in het zwart wit uitzien, eventueel meer contrast is natuurlijk altijd mogelijk.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd
Logo voor dé Beleefboerderij!
- Wedstrijd van: burmaniaboerin
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-01-2013
Datum einde: 21-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


en nog een kleine toevoeging met het pompebled op de i

De alternatieve kleurstelling van het vorige concept..
Beste opdrachtgever, ik wens u veel succes bij het maken van de juiste keuze van het logo. Mocht u voor mijn versie kiezen, dan lijkt het mij het beste een keer af te spreken voor de definitieve kleurstelling en afronding van het project ( ik ben zelf woonachtig in leeuwarden ) met een vriendelijke groet, Tjeerd van der Velde

Hierbij mijn 2e deelname..
Hallo Tjeerd,
Bij nader inzien vinden we het bovenste logo wat onduidelijk (zeker al het zwart-wit wordt afgebeeld. Vandaar dat ik hem iets lager beoordeeld hebt. Voor bijv. een boerderij-ijs zou hij prachtig zijn, maar wij zijn een levendige beorderij, dus een logo dat "leeft" (wat overigens het onderste logo duidelijk wel heeft)
Groeten, Karin

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. De visie achter het logo is een visueel aantrekkelijk logo voor de doelgroep kinderen neer te zetten door het gebruik van silhouetten, en felle volle kleuren. Door de verschillende dieren en het friese gevoel toe te voegen, ontstaat er een totaalbeeld.
Ik hoop u te inspireren met dit ontwerp,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Beste Tjeerd,
Bedankt voor de inzending. De logo's zijn beide erg mooi en passen heel goed bij onze beleefboerderij!
Hartelijke groeten,
Karin Visser
Bedankt voor uw enthousiaste reactie!
Beste Tjeerd,
Zou het ook mogelijk kunnen zijn om de Friese ... weg te halen? Iedereen kan wel zien aan het pompebled dat de boerderij in Friesland is. En hoe staat het als er een donderblauwe kleur ergens in verwerkt wordt? Of een combi van de lichtblauwe met de donkergroene?
Groeten, Karin
Beste Karin, bedankt voor uw input, ik zal er mee aan de slag!
Groet, Tjeerd