Geen commentaar
Logo voor dé Beleefboerderij!
- Wedstrijd van: burmaniaboerin
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-01-2013
Datum einde: 21-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hoi mKarin,
Bijgaand het logo aangepast na je opmerkingen, natuurlijk kun je ook combineren en verschillend onderdelen wisselen.
Groet, Maxime
Hallo Maxime,
Bedankt voor de aanpassingen. We zijn echter op zoek naar een logo met meerdere dieren, aangezien op de boerderij meer dan alleen een koe is. Maar het blijft een "aantrekkelijke" koe!
Groeten, karin
Jammer, dat je nu pas met deze info, had ik de aanpassingen niet hoeven uitvoeren. Hij gaat de Prullenbak in.
Groet, Maxime

Geen commentaar
Hallo Maxime,
Bedankt voor de inzending! We vinden het een erg sprekend logo, dat de koe je aankijkt trekt enorm de aandacht en dat is wat we ook willen. Alleen de tong van de koe vinden we minder mooi. En omdat we toch ook een educatieve tak hebben, vinden we dat de koe ook redelijk realistisch moet zijn, zo vinden we de horens van de koe ook wat minderen.
Het pompebled op de neus vinden we zeer origineel. Een mix van bijv. de rood-bauwe en een geklerude koe is misschien een leuke middenweg, aangezein we de gekleurde koe mooier vinden.
Persoonlijk vind ik wat speelse letters altijd erg mooi, maar ik weet ook niet of dat bij dit ;logo past.
Korom, een logo die ons zeker aanspreekt mits er nog wat aanpassingen gedaan wordt aan de koe.
Hartelijke groeten, Karin Visser
Het logo blijft nl. "hangen"...

Geen commentaar

Geen commentaar