Hallo Karin
Ik heb je aanwijzingen ter harte genomen en een viertal variaties gemaakt waarin de dieren elkaar aankijken, de ronde vorm gebruikt is om het logo te omlijsten en een ander lettertype is gebruikt voor de naam. Uiteraard kunnen er qua kleur naar wens aanpassingen en variaties gemaakt worden.
Ik ben weer benieuwd! Groeten,
Marjolein
Logo voor dé Beleefboerderij!
- Wedstrijd van: burmaniaboerin
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-01-2013
Datum einde: 21-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Een vrolijk en modern logo dat kinderen en jonge gezinnen zeker zal aanspreken. Ik ben benieuwd naar uw feedback. Met vriendelijke groet, Marjolein Peeters
Hallo Marjolein,
Bedankt voor de inzending!De koe en de geit zijn leuk. De letters van Burmania vind ik minder, ze lijken "trillerig". Zou dat strakker kunnen, maar toch vrolijk?
Kunnen de geit en koe ook naar elkaar kijken?
Zou het ook lukken om een rond logo te maken?
Hartelijke groet, Karin