Beste, ten eerste even zeggen fantastisch wat jullie gaan doen of al doen! Ik ben voor! Bij deze mijn eerste opzet. Ik denk dat het belangrijk is om een doelgroep aan te spreken die nog niet of helemaal niet overtuigd is van dit principe. Daarom denk ik dat het goed is om de stichting een jong en frisse uitstraling mee te geven. Daarom een beetje een gek en gezellig lettertype wat een beetje vrolijkheid uitstraalt. Toch vaak is een associatie bij jullie doelgroep (mensen die hier nog niet bewust mee bezig zijn), wordt het altijd als iets zwaars gezien of iets extra's war je geen zin in hebt. Als je dus er een beetje leuke draai aan kan geven, kunnen we de doelgroep triggeren om zich er al weer meer bewust van te maken. Verder het logo heb ik eigenlijk zo bedoeld dat het echt een soort stempel kan worden. (Dat zouden jullie dan straks ook als visitekaartje kunnen zien, dat het visitekaartje een stempel wordt en het op ieder materiaal bestembeld kan worden, zo recycle je dus mooie stukjes papier of karton waar je je gegevens op kan stempelen. En als je niks bij de hand hebt kan de stempel altijd nog op de arm). Dan kan het logo dus ook heel mooi zijn in 1 kleur. Wellicht dat jullie dan straks ook wel een keurmerk kunnen worden, dat ondernemers dit op hun verpakkingen/ramen/noem maar op kunnen laten zien van hé wij doen mee! Dus dat is het idee, ik ben benieuwd naar jullie reactie. Vriendelijke groet Coen.
Datum start: 05-10-2021
Datum einde: 12-10-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt voor je leuke idee en ontwerp Coen, wij zouden graag een logo zien dat wat meer kracht uitstraalt.
Vanwaar het idee dat het meer kracht uit moet stralen? Gaat het er niet om dat de handelingen die jullie straks verrichtten de kracht uit moeten stralen, daar hebben jullie echt geen krachtig logo bij nodig, sterker nog het kan juist een prachtig contrast bieden aan de verdere huisstijl. Ze zeggen niet voor niets dat bescheidenheid de mens siert.
Ik zou de huisstijl rust uit laten stralen en de verdere campagnes die jullie straks gaan voeren krachtig maken.
Wij gaan er over nadenken, de reden voor het uitstralen van kracht hebben wij met de reden dat er bijna alleen nog maar gecommuniceerd wordt en er kracht nodig is om dit te veranderen naar werkelijke realisatie