Tekst en beeldmerk iets meer naar elkaar geschoven zodat het meer 1 geheel wordt
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.
 Studio Hartman
                Studio Hartman
             
                                                     
                                                    Geen commentaar
 
                                                    Geen commentaar
Ik ben trouwens met het spottende hoofdje blijven werken omdat ik vind dat het logo hierdoor een grote mate van eigenheid krijgt, en dat is wat alle drie de voorbeeld logo's van jullie ook hebben
 
                                                    Bedankt voor je reactie eerder Lis, hierbij een nieuwe aangepaste versie, in zwartwit, en met iets ander beeldmerkje
 
                                                    Geen commentaar
strak, modern en leuk :-)
dit geeft het logo natuurlijk wat meer een eigen identiteit dan de zwartwit versie doet
Het leek me belangrijk in het logo duidelijk te zien dat het om 'spotten' gaat
bedoelde benadrukken
Bedankt voor je ontwerp! Zwart/wit heeft toch wel onze voorkeur.
Anders moet je dezelfde voorgevel als die mij pakken. Origineel...
hahaha, het is maar een voorgevel, het gaat hier toch om het logo. Niet eens een mooie voorgevel gekozen, dus snap je punt niet beste ddhoore.
Ik wilde de klant het vergelijken makkelijk maken, meer niet.
zal volgende keer een andere gevel gebruiken ;-)
 
                                                    Geen commentaar
 
                                                    Om het goed te kunnen vergelijken heb ik dezelfde montage-achtergrond gebruikt
 
                                                    iets meer spatiering tussen de tekst en beeldmerkje
en mijn favoriete kleurstelling voor dit logo en de doelgroep
in deze kleuren is het een modern maar toch ook tijdloos logo
(het kan zijn dat kleuren op uw beeldscherm iets afwijken van op het mijne uiteraard)
 
                                                    Geen commentaar
'naast' de tekst ook goed? ;-)
het is een spotter met een smile in de vorm van een spot, gemaakt uit een D en een S
 Nederland
                                        Nederland
                                     France
                                        France
                                     Deutschland
                                        Deutschland
                                     Österreich
                                        Österreich
                                     United Kingdom
                                        United Kingdom
                                     International
                                        International
                                    