Geen commentaar
Datum start: 13-01-2019
Datum einde: 20-01-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Een scherp logo waar mensen een zijn met Bunnik (de B past precies bij de 3 poppetjes).
Kleurgebruik en tekst layout kan naar wens worden aangepast
Excuus dat ik Corporatie heb geschreven in plaats van Coöperatie! Dit kan natuurlijk met gemak worden aangepast, hoop dat dit geen invloed heeft op uw beoordeling van het design

Met het kleurgebruik van frisse kleuren die duurzaamheid, vriendelijkheid, energie en verbondenheid uitstralen is er een uitnodigend logo gemaakt. Wat dit logo anders maakt dan anderen is het gebruik van de silhouette van het prachtige Fort Vechten. Hoe beter gezamenlijk eigendom uitstralen dan met een icoon dat iedereen in Bunnik kent?
Dit zorgt ook meteen voor een makkelijk te onthouden en herkennen logo, wat betere bedrijfskansen geeft.
Natuurlijk kunnen kleuren en icoon-tekst layout nog aangepast worden naar keus.
Excuus dat ik Corporatie heb geschreven in plaats van Coöperatie! Dit kan natuurlijk met gemak worden aangepast, hoop dat dit geen invloed heeft op uw beoordeling van het design