Bijgaand het bedoelde logo.
Mocht ik nog iets kunnen finetunen dan mag u mij mailen op gabykrus@mac.com
Logo voor een belastingaangifte- en adviespraktijk
Datum start: 22-07-2011
Datum einde: 19-08-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.
Dank voor de aanpassing.
Mvg, Jan Kok
Geen commentaar
Geen commentaar
voorbeeld huisstijl
HIerbij zijn de kleuren omgedraaid
Deze komt wat frisser over en spreekt mij aan. Ik doel dan op het bovenste deel met de witte achtergrond, blauwe stippen en gele krul.
Mvg, Jan Kok
Bijgaand de derde opzet. Persoonlijk vind ik blauw/geel beter geslaagd.
Geen commentaar
Geen commentaar
Dank je voor de feedback.
Ik heb blauw en geel als twee opzet gekozen. Deze kunnen heel goed bij dit logo.
Ook de voorkant van het visitekaartje zal ik hierbij uploaden
Dank je voor de aanpassing. Dit spreekt mij meer an.
Mvg, Jan Kok
visitekaartje achterkant
Hier staat het rode rondje precies op de plek waar het ook op de voorkant staat
visitekaartje voorkant
Het rode rondje staat hier precies in het midden van het paarse vlak
diapositief
Ik heb gekozen voor de de kleur paars, een opvallende kleur met als contrasterende kleur rood, een duidelijk signaalkleur die direct de aandacht trekt. De combinatie van deze twee kleuren is gedurfd.
Alles draait om belastingen (iedereen heeft het over belastingen), vandaar dat beeldmerk. Het rode rondje komt bij Aquint weer terug als uitroepteken.
Het gekozen lettertype is ITC Avantgarde Gothic (persoonlijk mijn favoriete font), een moderne strakke, open letter die tijdloos en neutraal is. Bovendien is het een stevige letter die het complete logo in zijn simpelheid veel kracht geeft.
Om een beeld te geven van het logo maak ik altijd voor mezelf een gedeelte van een huisstijl. Hoe is het logo toepasbaar? Erg belangrijk. Ik zal dit ook uploaden. Ik wil jullie dit niet onthouden. Ziet er prachtig uit. Voor de achterkant van het visitekaartje is door z\'n eenvoud erg mooi geworden.
gabykrus@mac.com
Het totaalbeeld is door de lage resolutie op brandsupply.nl vaak moelijk te bepalen. Mocht u een pdf willen ontvangen mail mij dan maar.
Beste designer,
Dank voor het ontwerp en de uitgebreide doordachte toelichting. De kleur paars is inderdaad gedurfd, maar vind ik persoonlijk geen mooie kleur en zo komt het bij mij als eerste reactie ook over. Ik ben wel benieuwd hoe het ontwerp zou overkomen in de combinate rood/blauw, of geel/blauw.
Mvg, Jan Kok
Nederland
France
Deutschland
Österreich
United Kingdom
International