Geen commentaar
Logo voor een blog over uit eten in Utrecht/ logo for weblog about dining out in Utrecht, The Netherlands
- Wedstrijd van: utrechtoverdetong
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 12-02-2018
Datum einde: 19-02-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Dit is mijn 'stoere' (gedurfde inzending).
Komisch en smaakvol...
Hier koos ik voor een strak beeldlogo.
Het impliceert de smaak voor culinair alsook de smaak te pakken hebben voor de stad Utrecht zelf.
Dit strak ontwerp is een open mond met een rode tong. Het zwarte streepje, midden van de tong, vormt sowieso de letter 'U' (van Utrecht).
2 vliegen in één klap!
Als u het logo smaakt, laat iets weten...
Succes!