Geen commentaar
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hoi Coen,
Bij deze nog een andere variant op mijn vorige ontwerp. Nu met meer kleur en verschillende achtergronden. Ik hoor graag weer je reactie.

En bij deze het oog in het beeldmerk anders weergegeven.
Leuk gevonden, maar iets te simpel
Bedankt weer voor de feedback. Kan ik verder borduren op dit concept van oog met spiraal/portaal? En is het lettertype wel goed of wil je daar ook graag variatie op zien? Als laatste: willen jullie wel een soort achtergrond zoals gemaakt of is dat niet nodig? Of wellicht alleen met een foto? De achtergrond (tafereel met bergen enz) is namelijk moeilijk te borduren. Daar zou je het losstaande logo voor moeten gebruiken. Ik hoor graag weer van jullie en dan pas ik het ontwerp aan.
gr Patty

Bedankt voor rating en feedback. Bij deze ontwerp aangepast met meer sfeer en beeldmerk labyrint in oog vervangen door stilistisch portaal.

Bij deze een eerste opzet voor jullie logo. Ik hoor graag uw reactie.
Mvg Patty
Dahli Design
4 sterren omdat de briefing goed gelezen is, we vinden alleen het labyrinth iets te cheesy voor ons evenement. Lettertype goed gevonden, weet alleen niet zeker of we dit geschikt vinden voor bij het logo. Festival en jaartal hoeft niet bij het logo te staan. Tof dat de lijnen geschilderd lijken.