Geen commentaar
Logo voor een ’dochter’ website
- Wedstrijd van: Training B&L
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-05-2021
Datum einde: 30-05-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Laura,
Bij deze stuur ik je een ontwerp van het logo. Ik heb de kleuren gebruikt van het bestaande logo 'Sensus Meus' en de lettertype voor de herkenbaarheid. De cirkel presenteert vicieuze cirkel dat doorbroken is door een eigen leven te leven.
Ik ben benieuwd wat je er van vind!
Groeten,
Iwan
Beste Iwan, dank voor je ontwerp en je begeleidend schrijven. Ik lees dat je er over nagedachte hebt. In basis dan ook mooi met die gedachte... maar misschien net iets te simpel...ik neem deze wel mee.
Mocht je nog andere ontwerpen /ideeen hebben, dan zie ik die graag tegemoet. Het idee van het rondje van mijn huidige logo gebruiken voor de dochteronderneming en daar iets in doen zou ik het mooiste vinden.
Een nieuwsgierige groet, Laura
Beste Laura,
Bedankt voor je feedback! Dat waardeer ik enorm.
Ik heb een vraag om het beter te begrijpen. Bedoel je dan met het rondje/beeldmerk van het huidige logo van Sensus Meus?
Groeten,
Iwan