Beste mensen van Castor Ventures,
Bijgaand mijn deelname aan de door u uitgeschreven wedstrijd. Korte uitleg bij mijn inzending.
Waarom ik niet heb gekozen voor "CV" is omdat deze afkorting heel ongelukkig is. De meeste mensen associëren CV met HR-ketels, loodgieterszaken. Dit heb ik proberen te voorkomen door de nadruk te leggen op de C. Deze heb ik gemaakt als een halve schroef. (ik hoop dat ik dat goed zeg....)
Daarnaast werkt voornamelijk in de transport/distributie, ik heb daarom gekozen voor beweging in mijn logo.
Omdat in deze tijd ook ikonen belangrijk zijn voor social media etc is dit woordlogo los te koppelen. U zou daarvoor de C met de blauwe strepen kunnen gebruiken als losstaand zelfstandig element.
Ik hoop dat het u aanspreekt en kijk uit naar uw reactie.
mvrgr Ted
Logo voor een metaalbewerkings bedrijf
- Wedstrijd van: castorventures
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 24-09-2014
Datum einde: 08-10-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

