Dit is het ontwerp zonder ogen en mond. Als u aanpassingen wilt is dat geen probleem.
logo voor een nieuw kledingmerk in streetwear
- Wedstrijd van: kevin_hofman@live.nl
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 05-02-2016
Datum einde: 26-02-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.
 LotDesign
                LotDesign
             
                                                     
                                                    Dit is mijn ontwerp, ik ben zelf ook nog jong en ik vind het wel leuk als het logo iets stoers heeft, maar het moet niet afschrikkend zijn. Daarom heb ik dit gemaakt. Als u aanpassingen wilt is dit geen probleem.
het moet inderdaad niet afschrikkend zijn, maar vind deze wat te kinderlijk. Daarnaast zou ik in het logo het oprichtingsjaar willen hebben. Dus bijv est 2016.
 Nederland
                                        Nederland
                                     France
                                        France
                                     Deutschland
                                        Deutschland
                                     Österreich
                                        Österreich
                                     United Kingdom
                                        United Kingdom
                                     International
                                        International
                                    