Logo voor een nieuw netwerk corporate/energie/transitie en gender balance

  • Wedstrijd van: AA75
  • Categorie: Logo
  • Status: Beëindigd

Datum start: 08-10-2017

Datum einde: 15-10-2017

Totaal budget: € 229.00
Nieuwste inzending
Book cover
MrNika

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een stijlvol en chique logo voor een nieuw op te zetten commercieel netwerk dat binnen de corporate energie wereld workshops gaat verzorgen en netwerken gaat versterken met als doel de energie transitie meer gender balanced te maken.
Meer ervaren vrouwelijke energie professionals aan het roer in de alternatieve en duurzame energiesector.
De Sustainable Development Goals SDG5 en SDG7 liggen aan de basis van de naam, samen met 'ínc'' voor inclusiveness en incorporate

75inc

Bedrijfsomschrijving


A new networking and professional development commercial platform active in the energy sector, focusing on achieving gender balance in the energy transition and new energy world.
Balance in transition.

Doelgroep


Anyone believing in inclusiveness bringing more to the working environment: - women and men professionals aspiring to fulfill their ambitions within the energy transition
- hiring managers looking for competent energy people, with inclusiveness high in their agenda
- energy company managers willing to sponsor UN's Sustainable Goals 5 and 7 through our activities

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Some key words would be: sharp, fresh, new, sustainable development, energy transition, energy sector, "mind the gender gap" attitude. By New Energies e do not refer only to electricity (product), but mainly wind, solar, hydrogen etc etc, which is the source of the energy transformed into electricity.

Design should be such that can be "typified" so we can be identified only by showing this element (see "f" for Facebook, "bird" for twitter, etc)

Design should be eye catcher; this is a new initiative with narrow niche.

Designer: peopledontlikeus peopledontlikeus
logo-peopledontlikeus-pOt1Xgi8

Geen commentaar

AA75AA75

I personally like it, for clothes company for example, or a drink. Please consider it is for corporate environment, addressing people at 30+ and mostly women who need to feel "attracted" by the logo itself.

AA75AA75

And thanks for your submission!!!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.