LOGO VOOR EEN NIEUWE TRENDY STOMERIJ & WASSERIJ KETEN - BUBBEL & STITCH
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Onze core business is het reinigen en repareren van kleding en schoenen. Daarnaast gaan wij producten verkopen die hiermee in lijn liggen zoals een klein assortiment shirts, dassen en sokken maar natuurlijk ook schoenpoets en naald en draad. Kortom: Bubble & Stitch wordt een “one stop shop” voor als je er goed uit moet zien.
Nu zoeken wij een leuk, herkenbaar en simpel logo (en lettertype) wat duidelijk maakt wat wij doen. Aangezien wij met 6 tot 7 weken open willen is enige haast geboden.
Bedrijfsomschrijving:
Met Bubble & Stitch willen wij een alternatief bieden voor de traditionle wasserij, stomerij, schoen- en kleermaker. Naast het brede aanbod van reinigings en reparatie services willen wij ons onderscheiden door een hoog kwaliteitsniveau en een duurzaam karakter. Door een fris imago en het hanteren van ruime openingstijden. In eerste instantie willen wij ons richten op hardwerkende jongeren.
Daarnaast willen wij in de winkels producten gaan verkopen die in lijn liggen met onze core bussiness. Voorbeelden hiervan zijn de verkoop van basic Shirts, dassen en bijvoorbeeld sokken voor heren en bijvoorbeeld kousen voor dames. Niet een breed assortiment, alleen de basics. Ons assortiment zullen wij aanvullen met schoenverzorgingsproducten en een klein assortiment fournituren. Alles van goede kwaliteit.
Ter illustratie van ons concept het volgende voorbeeld: Iemand heeft een belangrijke afspraak, een huwelijk, sollicitatiegesprek, etc. en wil hier op zijn best verschijnen. Je komt naar Bubbel & Stitch om je pak te laten stomen, brengt je schoenen weg en koopt gelijk een nieuw overhemd en bijvoorbeeld een das. Dit alles voor een bedrag onder de EUR 100,-
Doelgroep:
Hard werkende jongeren, en voor de rest iedereen die wel eens een stomerij of wasserij bezoekt!
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Kleuren:
Felle, sprekende kleuren en een pakkend lettertype.
Key words:
Fris imago, vernieuwend, goede kwaliteit, duurzame producten, ruime openingstijden, meerdere vestigingen, sprekende kleuren, we love our customers.
Het logo moet duidelijk maken wat wij doen!
vosmerel
-
-
Toelichting van de designer vosmerel:
Dit zijn mijn logo ontwerpen. Ik val zelf binnen de doelgroep (een hardwerkende 20-er) en heb de logo's aan meerder vrienden laten zien die zeer enthousiast waren. De uitstraling fris en vernieuwend komen terug in de stijl en het concept van de winkel wordt ook duidelijk gemaakt.
Natuurlijk kunnen bepaalde logo's gecombineerd worden, of kleuren aangepast worden. -
Maurits zegt :
Beste Merel, Ziet er heel goed uit en wij laten het even op ons inwerken.... Dank voor je inzendingen en later een meer uitgebreide reactie! Mvg, Maurits
-
vosmerel zegt
Dank voor uw reactie en succes met de keuze!
Als er een ontwerp is dat jullie aanspreekt kan ik deze natuurlijk nog verder ontwikkelen zodat deze precies aan jullie wensen voldoet. Wat mij betreft is het nog niet 'af', het is pas af als jullie 100% tevreden zijn.
Mijn stijl is in ieder geval duidelijk (hip, fris en opvallend, maar niet schreeuwerig), dus als deze jullie aanspreekt maak ik er zeker iets van waar jullie helemaal achter staan. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer vosmerel:
Dit is mijn idee voor de huisstijl door het interieur heen. De tekst bijvoorbeeld op de muur achter de kassa, ofzo.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-