dag Ynzo,
toch nog een kleine variant op eerdere inzending. Letter rond en schaduw als echte O dus met binnencirkel. :-)
Groet, Wim
Logo voor een ondernemende minor aan de Hogeschool van Amsterdam
Datum start: 24-04-2015
Datum einde: 17-05-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Dag Ynzo,
ik heb de minor vergeleken met een gebouw waar heel veel activiteit is. Een zeer toegankelijke locatie (vandaar de open deur in vorm van de O van ondernemerschap). De schaduw zorgt voor dynamiek maar kan ook een lichtval zijn om aan te geven dat er continu gewerkt wordt.
Het is een optie om voor verschilende units bijvoorbeeld een eigen kleur toe te passen. Dit logo kan dat hebben omdat het van zichzelf sterk genoeg is..., het blijft steeds hetzelfde logo.
Natuurlijk kan het logo zelf ook meerdere kleuren bevatten maar vooralsnog heb ik daar om bovengenoemde reden niet voor gekozen.
De teksten zijn zo rustig mogelijk als blok neergezet om de aandacht te leggen op het 'binnenstappen' in het beeldmerk.
Graag feedback,
groet, Wim
Leuk!