Geen commentaar
Logo voor een ondernemende minor aan de Hogeschool van Amsterdam
Datum start: 24-04-2015
Datum einde: 17-05-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag Ynzo,
Bedankt voor de reactie.
Wellicht zit dit meer in de gewenste richting.
Met vriendelijke groet, Gerard
Hai, nee, sorry, niet echt.

Geen commentaar
Beste opdrachtgever,
Bijgaand een logovoorstel.
Kleuren en ontwerp kunnen uiteraard nog worden aangepast.
Feedback stel ik graag op prijs.
Met vriendelijke groet, Gerard
PS. Om het ontwerp echt goed te bekijken: met rechter muisknop erop klikken en dan (afhankelijk van de browser) kiezen ’afbeelding bekijken’, ’link openen in nieuw venster’ of ’koppeling openen in nieuw venster’.
Leuk, maar vind hem nog wel erg 'overheid'. Het mag creatiever.