Beste heer/mevrouw,
Bij deze doe ik een eerste voorstel voor het logo. U vraagt om een herkenbaar en strak logo en wat niet een rechtstreekse vertaling van een wervelwind is.
Ik heb het gezocht in een eenvoudige maar zeer karakteristieke,typografische oplossing. Volwassen en creatief onderscheidend en verfrissend. Niet een logo met dwarrelende elementen of cirkels maar de V die zich herhaalt en overlapt. Er zijn slechts drie kleuren gebruikt. Deze drie kleuren overlappen en er ontstaan nieuwe kleuren. Bij het mengen van kleuren kan men met deze drie kleuren iedere denkbare kleur maken, zelfs zwart. Zoals Vortex Consultancy B.V. voor haar opdrachtgever ook steeds een oplossing vindt.
Uiteraard kan ik het logo toepassen op allerlei elementen en is er eenheid in de huisstijl. Maar dankzij het slimme mengen van de kleuren kan elk huisstijlelement verfrissen en verrassen.
Logo voor een organisatieadviesbureau
- Wedstrijd van: h.w.louwes@vortexconsultancy.com
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-04-2015
Datum einde: 03-06-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ls, dank voor uw inzending. Wij vinden het beeldmerk en het kleurgebruik niet passen bij onze doelgroep en bij ons type dienstverlening. Wij willen ook graag een beeldmerk met een betekenis dat op zichzelf als logo kan dienen.