Beste W.Louwes,
bedankt voor uw reactie. Ik heb de kleuren van de website overgenomen, en het huidige logo subtiel gebruikt als de letter V van "Vortex". Verder heb ik het bovenste gedeelte van het beeldmerk (dus de V) ook diezelfde kleur blauw gegeven, en het onderste gedeelte (wat subtiel de X vormt) heel licht blauw.
Ik ben wederom erg benieuwd naar uw mening.
Met vriendelijke groet,
Joel
o2Designs
Logo voor een organisatieadviesbureau
- Wedstrijd van: h.w.louwes@vortexconsultancy.com
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-04-2015
Datum einde: 03-06-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste,
hierbij mijn inzending. Ik ben erg benieuwd naar uw mening. Het logo beeld de letter "V" uit, maar subtiel ook de letter "X". Het onderste deel is namelijk een beetje transparant (links) of ligt gekleurd waardoor het minder opvalt (midden en rechts).
Ik ben erg benieuwd naar uw mening.
Met vriendelijke groet,
Joel
o2Designs
Beste Joel,
Dit is een mooi concept. Organisaties herkennen ons nu aan ons huidige beeldmerk. Is die op 1 of andere wijze er subtiel in te verwerken?
Met vriendelijke groet,
W. Louwes