Het huidige beeldmerk.
De V-vorm, als afgeleide van de beginletter van de naam Vortex,laat een beweging zien van linksboven naar rechtsonder en vervolgd
haar weg naar rechtsboven.
Op zich een positieve beweging waarbij de stijgende lijn het proces
weergeeft, de doelstelling.
Het beeldmerk van Vortex is een V met als verlengstuk naar rechtsboven
het bekende vinkje.
Daarna buigt het vinkje af naar rechtsonder wat enigszins afbreuk doet
aan de positieve uitstraling.
Dat moet worden voorkomen.
Niet het beeldmerk maar het lettertype en de kleur van de huidige
huisstijl kan worden geïntegreerd in de nieuwe huisstijl waarmee voldoende
herkenbaarheid aanwezig zal zijn.
Het nieuwe beeldmerk van Vortex Consultancy.
In deze driehoek vorm is een cirkel zichtbaar welke in het blauwe deel
de letter C vormt van Consultancy.
Het grijze deel, een uit werveling (vortex) ontstane pijlvorm, geeft een stijgende
richting aan naar rechtsboven.
De naam is in een herkenbaar lettertype gezet.
Ik lees graag uw reactie.
Met een creatieve groet,
Har
Logo voor een organisatieadviesbureau
- Wedstrijd van: h.w.louwes@vortexconsultancy.com
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-04-2015
Datum einde: 03-06-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

