Voor kleurgebruik maak ik van deze ster geen 'goud' (moeilijk voor prints.. e.a. "Keep it simple". De sterk staat voor 'uitstekende kwaliteit = universeel (hotels, restaurants,..). Gebruik van 2 kleuren. De pijlen groeien in de in de opbouw van het concept, de behoefte naar de klant toe.. (groei naar een eindresultaat! Succes!
Logo voor een organisatieadviesbureau
- Wedstrijd van: h.w.louwes@vortexconsultancy.com
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-04-2015
Datum einde: 03-06-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



VORTEX gaat in opwaartse lijn (3D). Ertussen bevindt zich een krijspunt van 4 pijlen. Zij duiden op uw flexibiliteit, diverse richtingen (opportuniteiten), wisselwerking met uw partner(ship). Hierdoor mijden wij de tornados e.a. om duiding te geven wat jullie handelsmerk is. Succes!!