Logo voor een startend communicatiebureau
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: lauragraat
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 50.00
- Datum start : 06-10-2011 15:10
- Datum einde : 31-10-2011 15:38
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 31
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Department of doing is een startend communicatiebureau met een focus op de culturele sector. Wij werken graag vanuit een inhoud die artistiek, verniewend en maatschappelijk gedreven is. Onze opdrachten varieren van projectcoordinatie en het schrijven van marketingplannen tot redactie en social media markting.
Doelgroep:
Beoogde klanten zijn o.a. festivals, theaters, musea en andere culturele producenten.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Toevoeging 7/10:
Voorkeur kleur gaat uit naar combinatie rood/zwart/wit
Qua beeld voorkeur naar simpele sterke vormgeving vanuit de naam, niet zozeer gericht op 'communicatie'. Bv. zoiets als logo Dutch Design Week, vorm vanuit naam niet vanuit activiteit 'design'
daudt
-
-
Toelichting van de designer daudt:
dag laura,
hierbij mijn eerste bijdrage in het ontwikkelproces voor jouw communicatiebureau.
Ik hoop dat het beantwoordt aan jou wensen en ben benieuwd naar jou feedback.
met groet,
Daudt -
lauragraat zegt :
Hoi Daudt,
De meningen zijn een beetje verdeeld: mijn partner in het bureau vind dit een goed ontwerp maar ikzelf vind het beeldmerk niet echt spannend genoeg. We kunnen het er niet over eens worden, dus hebben we geconcludeerd dat dit niet het logo is dat we zoeken. Maar hoe dan ook, bedankt voor je bijdrage! -
lauragraat zegt :
Hoi Daudt,
De meningen zijn een beetje verdeeld: mijn partner in het bureau vind dit een goed ontwerp maar ikzelf vind het beeldmerk niet echt spannend genoeg. We kunnen het er niet over eens worden, dus hebben we geconcludeerd dat dit niet het logo is dat we zoeken. Maar hoe dan ook, bedankt voor je bijdrage! -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-