Logo voor een startend communicatiebureau
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: lauragraat
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 50.00
- Datum start : 06-10-2011 15:10
- Datum einde : 31-10-2011 15:38
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 31
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Department of doing is een startend communicatiebureau met een focus op de culturele sector. Wij werken graag vanuit een inhoud die artistiek, verniewend en maatschappelijk gedreven is. Onze opdrachten varieren van projectcoordinatie en het schrijven van marketingplannen tot redactie en social media markting.
Doelgroep:
Beoogde klanten zijn o.a. festivals, theaters, musea en andere culturele producenten.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Toevoeging 7/10:
Voorkeur kleur gaat uit naar combinatie rood/zwart/wit
Qua beeld voorkeur naar simpele sterke vormgeving vanuit de naam, niet zozeer gericht op 'communicatie'. Bv. zoiets als logo Dutch Design Week, vorm vanuit naam niet vanuit activiteit 'design'
REFAËL DESIGN
-
-
Toelichting van de designer REFAËL DESIGN:
hierbij mijn 2e voorstel voor u.
Graag hoor ik uw reactie.
mvg -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
REFAËL DESIGN zegt
Beste Laura,
Hierbij stuur ik mijn eerste logo schets.
Het idee hierachter is, dat er een communicatie is tussen personen. Het paars wat gekozen is, is dan gelijk ook warm en vertrouwelijk door zijn grijze tint erbij.
Het paarse communicatie 'wolk' is gelinkt aan het paarse i.
De reden waarom ik de i ook paars heb gedaan is, dat met department of doing wel een puntje op de i komt, dus met andere woorden het wordt geregeld door 'ons'.
Hoor dat het een beetje helder is
Graag hoor ik van u
Mvg -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-