Logo voor een startend communicatiebureau
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: lauragraat
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 50.00
- Datum start : 06-10-2011 15:10
- Datum einde : 31-10-2011 15:38
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 31
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Department of doing is een startend communicatiebureau met een focus op de culturele sector. Wij werken graag vanuit een inhoud die artistiek, verniewend en maatschappelijk gedreven is. Onze opdrachten varieren van projectcoordinatie en het schrijven van marketingplannen tot redactie en social media markting.
Doelgroep:
Beoogde klanten zijn o.a. festivals, theaters, musea en andere culturele producenten.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Toevoeging 7/10:
Voorkeur kleur gaat uit naar combinatie rood/zwart/wit
Qua beeld voorkeur naar simpele sterke vormgeving vanuit de naam, niet zozeer gericht op 'communicatie'. Bv. zoiets als logo Dutch Design Week, vorm vanuit naam niet vanuit activiteit 'design'
PhatFactory
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer PhatFactory:
Communicatie txt balloon en de letter D.
Simpel.
Groen staat voor: Veilig en vertrouwd.
Groen is ook een rare kleur en is fris en nieuw. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-