Logo voor een startend communicatiebureau
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: lauragraat
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 50.00
- Datum start : 06-10-2011 15:10
- Datum einde : 31-10-2011 15:38
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 31
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Department of doing is een startend communicatiebureau met een focus op de culturele sector. Wij werken graag vanuit een inhoud die artistiek, verniewend en maatschappelijk gedreven is. Onze opdrachten varieren van projectcoordinatie en het schrijven van marketingplannen tot redactie en social media markting.
Doelgroep:
Beoogde klanten zijn o.a. festivals, theaters, musea en andere culturele producenten.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Toevoeging 7/10:
Voorkeur kleur gaat uit naar combinatie rood/zwart/wit
Qua beeld voorkeur naar simpele sterke vormgeving vanuit de naam, niet zozeer gericht op 'communicatie'. Bv. zoiets als logo Dutch Design Week, vorm vanuit naam niet vanuit activiteit 'design'
Jelmar van Voorst
-
-
Toelichting van de designer Jelmar van Voorst:
Hierbij mijn inzending. Er is altijd de mogelijkheid om met kleur te spelen. Ik ben uitgegaan van een simpel, helder en effectief beeldmerk. Geen rare fratsen. Als u feedback heeft, graag.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-