Logo voor een startend communicatiebureau

Datum start: 06-10-2011

Datum einde: 31-10-2011

Totaal budget: € 50.00
Nieuwste inzending
Book cover
Marenbruin

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


We zijn op zoek naar een logo dat als beeldmerk kan dienen voor visitekaartjes, op de website enz. De naam Department of Doing geeft al aan dat we staan voor daadkracht en aanpakken, verder zouden we graag een vertrouwd/warm gevoel terugzien in het logo en neigen we eerder naar een iets retro lettertype dan naar een heel strak lettertype

Bedrijfsomschrijving


Department of doing is een startend communicatiebureau met een focus op de culturele sector. Wij werken graag vanuit een inhoud die artistiek, verniewend en maatschappelijk gedreven is. Onze opdrachten varieren van projectcoordinatie en het schrijven van marketingplannen tot redactie en social media markting.

Doelgroep


Beoogde klanten zijn o.a. festivals, theaters, musea en andere culturele producenten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Toevoeging 7/10:
Voorkeur kleur gaat uit naar combinatie rood/zwart/wit
Qua beeld voorkeur naar simpele sterke vormgeving vanuit de naam, niet zozeer gericht op 'communicatie'. Bv. zoiets als logo Dutch Design Week, vorm vanuit naam niet vanuit activiteit 'design'

Designer: heinhuis design heinhuis design
logo-heinhuis-design-HqZXpiue

heinhuis designheinhuis design

hierbij mijn inzending

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.