Geen commentaar
Datum start: 26-11-2018
Datum einde: 10-12-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Beste Opdrachtgever, dank voor uw waardering. Aangezien blijkt dat u de persoon von Braun, liever niet in het logo verwerkt ziet, heb ik nog een paar andere uitvoeringen voor u gemaakt. Uitgaande van dezelfde fort-opbouw. En met de gevraagde kleuren, betongrijs en marine grijs. vriendelijke groet, Eva.

En de laatste uitwerking. Ik vond het wel herkenbaar om toch een variatie op het logo van het Forteiland te gebruiken. Dan blijven de verschillende onderdelen; het basislogo, de vergaderruimten en de Escaperoom onder dezelfde paraplu. vriendelijke groet, Eva.

ander lettertype en vraagteken in het lichtschijnsel. Eva.

Beste Opdrachtgever, hierbij mijn idee voor uw logo, op 2 manieren uitgewerkt. Tot m'n schrik zag ik dat iemand anders ook al professor Braun had gebruikt. Ik was hier al mee bezig, voordat ik het zag, dus geen kopieerwerk! (Bovendien heb ik het op een andere wijze gedaan). Ben heel benieuwd naar uw reactie. vriendelijke groet, Eva.