Geen commentaar
Logo voor Evolution36
- Wedstrijd van: Evolution36
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 24-10-2017
Datum einde: 31-10-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


The three has a weird top, it looks out of balance. There is a lot of whitespace between the e and the three.

Geen commentaar

Geen commentaar
Thanks again Stevan. We like how clean and modern this design is, but the six is not very readable we think. We also like the first one better (with the 36 after 'evolution'), but it has the same readability problem.

Geen commentaar

Geen commentaar
Ook bij deze vinden we dat het 2e getal meer op een 5 of een 3 lijkt.

Geen commentaar
Leuk bedacht door de o's te gebruiken als cijfers. Echter lijkt die tweede meer op een 5 of een 3 dan een 6 naar ons idee.
Leuk bedacht door de o's te gebruiken als cijfers. Echter lijkt die tweede meer op een 5 of een 3 dan een 6 naar ons idee.

Geen commentaar
Nogmaals bedankt stevan. Dit logo is wat hoekiger dan de vorige, maar het minder-hoekige vinden we juist mooier. Vooral de E in het icoon is erg blokkerig. Daarnaast hoort de witte stip in de 6 niet bij de donkere versie? De twee versies is in elk geval nog altijd erg prettig.

Geen commentaar
Bedankt voor je inzending. We vinden de e in de 6 leuk gevonden. Dat is uniek, maar we vinden hem niet afgewerkt genoeg en nog niet iconisch genoeg. Het logo moet nog herkenbaarder worden.
Goed dat je met 2 kleuren hebt gewerkt, dat geeft direct aan dat het logo multi-inzetbaar is.