Rood voor het uitdagende, creatieve en flexibele karakter. Groen als kleur welke maatschappelijk verantwoord en betrouwbaar kan worden gezien. IT zwart voor de nadruk. Geen nadere vormgeving, slechts tekst. De grijze payoff speelt in op het strakke kwalitatieve karakter.
Datum start: 27-12-2010
Datum einde: 08-01-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Jazperader,
Allereerst bedankt voor je inzending.
Ik vind de kleurstelling niet zo bij mij passen, vandaar de twee sterren. Mocht je nog een ontwerp willen indienen kun je dan een beeldmerk erbij maken en de subtekst aanpassen in \"IT Consulting\".
Met vriendelijke groet,
Alexander de Wit.