logo voor freelance WIJN professional
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Liefst een klein beeldmerk tussen de woorden Vin en Mierlo. Dit beeldmerk wil ik ook kunnen gebruiken als avatar in social media.
Bedrijfsomschrijving:
Jeroen van Mierlo werkt als freelance wijnprofessional. Hij verzorgt wijnproeverijen, workshops en wijncursussen. Ook ondersteunt hij als freelancer de wijnbranche bij proeverijen, verkoopondersteuning en evenementen. Daarnaast schrijft hij onafhankelijke proefnotities van ingezonden wijnen.
Zijn bedrijfsnaam is Vin Mierlo, Omdat hij de activiteiten zelf verricht, is gekozen voor deze merknaam, vanuit personal branding.
Doelgroep:
B2C:
Wijnliefhebbers, op zoek naar een informatieve en gezellige wijnproeverij thuis of op locatie, of wijnliefhebbers op zoek naar een wijncursus of workshop.
B2B:
De wijnbranche (webwinkels, importeurs etc) die Vin Mierlo inhuren om namens hen proeverijen te begeleiden, workshops te verzorgen of als freelance ondersteuner in de verkoop.
Daarnaast voor het onafhankelijk beoordelen van hun ingezonden wijnen, waarvan zij de proefnotities op hun website plaatsen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
- opzet: fris, herkenbaar, tijdloos.
- duidelijke link naar wijn. Bijvoorbeeld wijnglas / wijnfles / kurkentrekker
- voorkeur voor kleurcode #950000,
- logo moet ook goed in z/w kunnen.
Deze logo's spreken mij aan:
Mooi strak en gestileerd:
http://slijtersvakbeurs.nl/wijn-verlinden.html
Voorbeeld gebruik beeldmerk als avatar
http://www.vinowinkel.nl/zakelijk-referenties/
http://www.visual-wine.eu/
of nog beter: http://www.vin-malin.fr/
Of als zegel: http://www.chianticlassico.com/
Thox
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Thox:
Naar mijn idee is een flesje wijn als beeldmerk iets te cliche, de naam zelf geeft al genoeg informatie en heb daarom gekozen voor de naam alleen maar dan stijlvol weergegeven in een bijpassend lettertype, naar mijn idee ziet het er luxe uit maar zoals beschreven op de website toegangkelijk voor iedereen, de 'niet' wijnkenners zal het daarom niet afschrikken maar juist aantrekken door dit luchtige logo.
Maargoed dat is hoe ik het zie ... -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-